ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

0 Προφητικά όνειρα ή σατανικές συμπτώσεις;

Μία φίλη του pyles.tv, περιγράφει...

Επικοινωνώ μαζί σας, γιατί θα ήθελα να μοιραστώ κάτι που με προβληματίζει με ανθρώπους που αναζητούν την αλήθεια πέρα από το προφανές και το κοινώς αποδεκτό.
  Είμαι 28 ετών, μαθηματικός (αν και λόγω ανεργείας περιορίζομαι στο να βοηθάω δύο παιδάκια με τα μαθήματά τους). Για πολλά χρόνια ανήκα στους ανθρώπους που πολύ απλά δεν έβλεπαν όνειρα- αν και όλοι μου έλεγαν πως όλοι βλέπουμε αλλά κάποιοι δεν τα θυμούνται. Εγώ λοιπόν, δεν θυμόμουνα ποτέ κάποιο όνειρό μου.
  Αυτό άλλαξε ριζικά πριν από περίπου έναν χρόνο. Την ίδια εποχή η παιδική μου φίλη πέρασε μία σοβαρή περιπέτεια υγείας- δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση αυτό αλλά το αναφέρω....

  Από την εποχή εκείνη και μετά, άρχισα να ονειρεύομαι όλο και πιο έντονα, σε σημείο που συχνά ο ύπνος μου διαταρασσόταν από τρομακτικές εικόνες και γεγονότα. Το περίεργο είναι ότι τα όνειρά μου δεν είχαν ποτέ σχέση με κάποιο προσωπικό μου θέμα, αλλά με άγνωστα περιστατικά και πρόσωπα. Το ανατριχιαστικό όμως είναι πως πολλά από αυτά, λίγο αργότερα τα έβλεπα στις ειδήσεις να απασχολούν την παγκόσμια κοινή γνώμη!
 Θα σας αναφέρω εν συντομία δύο από τα πιο χαρακτηριστικά και τρομαχτικά μου όνειρα, που -δυστυχώς- τα είδα να γίνονται πραγματικότητα.
  Το πρώτο συνέβη την άνοιξη, όταν για μία εβδομάδα έβλεπα συνεχώς κτίρια να καταρρέουν από δυνατό σεισμό και ένα πελώριο τσουνάμι να σκεπάζει πόλεις ολόκληρες παρασύροντας στο θανατο δεκαδες ανθρωπους! Ηταν τόσο έντονες οι εικόνες που μετά από τρία βράδυα, δεν ήθελα να κοιμηθώ από φόβο πως θα ξαναζήσω όλον αυτόν τον εφιάλτη! Στο τέλος της εβδομάδας, άνοιξα την τηλεόραση και είδα τον εφιάλτη μου στην οθόνη! Ο ανελέητος σεισμός που χτύπησε την Ιαπωνία, ήταν ακριβώς ότι έβλεπα επί 7 μέρες στο όνειρό μου!
  Το δεύτερο περιστατικό, έγινε πολύ πρόσφατα και ομολογώ πως δεν έχω ακόμη καταφέρει να το ξεπεράσω. Για τρία συνεχόμενα βράδια, ένας ξανθός άντρας με στολή αστυνομικού και ένα όπλο στα χέρια, σκότωνε με μανία ανθρώπους σε μία εξοχική περιοχή. Το αίμα και η φρίκη ήταν τόσο "ζωντανά" που ξυπνούσα με δάκρυα στα μάτια και έτρεμα ολόκληρη από τον φόβο μου! Αντιλαμβάνεστε πως ένιωσα όταν είδα τον τρομοκράτη της Νορβηγία, ντυμένο αστυνομικό να σκορπάει τον θανατο σε τόσους ανθρώπους σε κατασκήνωση του Όσλο!
  Πρέπει να τονίσω πως δεν βλέπω συγκεκριμένους τόπους ή ονόματα ανθώπων, αλλά περιστατικά που μοιάζουν "σατανικά" με γεγονότα που διαδραματίζονται λίγες ημέρες αργότερα. Επίσης, να σας πω ότι τα όνειρα προηγούνται λίγες μόνο ημέρες των γεγονότων. Δεν ξέρω ειλικρινά τι να πιστέψω! Βλέπω προφητικά όνειρα για θέματα που δεν με φορούν άμεσα και συμβαίνουν τόσο μακρυά από εμένα, επηρεάζοντας χιλιάδες ανθρώπους; Κι αν ναι, γιατί; Ή μήπως τελικά όλα αυτά είναι απλές συμπτώσεις και εγώ τις μεταφράζω σε συγκεκριμένα γεγονότα;
  Ξέρω πως ακούγονται απίστευτα όλα αυτά, αλλα πιστέψτε με είναι αληθινά! Δεν έχω τροπο να σας το αποδείξω- και σε τελική δεν έχω και λόγο να πείσω κανέναν από εσάς. Οσοι με πιστέψετε και μπορείτε να μου πείτε τη γνώμη σας, είστε ευπρόσδεκτοι. Αν πάλι σε κάποιον από εσας συμβαίνει κάτι ανάλογο, μάλλον θα μου κάνει καλό να το διαβάσω.
  Ευχαριστώ πολύ
Ράνια Τ.

http://www.pyles.tv/Blogs/Supernatural-Team/August-2011/prophetic_dreams.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...